Centropa magazín
Další prvky firemních budov

Světelná reklama upoutá zákazníka již z dálky

Mnoho firem již přišlo na neopomenutelného pomocníka při podnikání, tedy marketing. Jedno slovo skrývá opravdu mnoho funkcí, které jsou nutné k tomu, pokud chceme prezentovat svůj výrobek nebo nápad okolnímu světu. Jelikož je to moderní obor, využívá poslední technologie a zažívá obrovský rozmach. Pokud nejste v tomto odvětví aktivní, neváhejte a obraťte se na odborníky.

Je marketing nutností?

Odpověď zní samozřejmě, že ano, lze. Nicméně nikdo přesně nebude tušit, jestli celý business nedopadne fiaskem. Zkusme se zamyslet nad tímto případem:

„Přijdete za potencionálním klientem a nebudete mít vizitku ani prezentaci své firmy. Své podnikání můžete prezentovat sebe líp, ale lidé zapomínají, a to se může zcela reálně stát, takže Vaše úsilí je zcela marné, jen proto, že si klient například nezapamatuje, jaké nabízíte služby nebo produkty. Jenže, co když přijde druhý den konkurence s totožným produktem nebo službou, ale s tím rozdílem, že konkurent zanechá vizitku a hezkou prezentaci své firmy. Na konec si neodpustím řečnickou otázku, pro koho se rozhodne klient?

Reklama

S marketingem úzce souvisí reklama. Jedná se o proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií. Využívají ji zejména obchodní společnosti, ale také neziskové organizace a profesní či sociální organizace.

Pokud se chcete odlišit a zároveň být moderní, jasnou volbou jsou světelné reklamy, které Vám pomohou cílit na nové klienty. LED reklama plní zároveň, jak reklamní, tak informační funkci. Pokud je dobře zvolená může posloužit také jako architektonický prvek. Jak již název napovídá, pro osvětlení reklam jsou použity LED systémy, které se vyznačují nízkou spotřebu elektrické energie a také dlouhou životnost.

Světelná reklama LED

První dojem je vždy důležitý, nejinak tomu je i v případě, když vejde zákazník do vaší prodejny nebo firmy. První dojem ovlivňuje celkový dojem a "touhu" koupit si vaše zboží nebo spolupracovat s firmou. Světelná reklama LED je designovým prvkem, který dotváří a podporuje image značky, respektive firmy.

Druhy světelné reklamy

  1. Světelná trojrozměrná písmena
  2. Podsvícené reklamní LED panely

Výhody světelné reklamy

  • Dlouhá životnost LED modulů
  • Vysoká svítivost
  • Minimální náklady na údržbu
  • Nízká spotřeba elektrické energie

Nejnovější články z této kategorie

Letištní sloupky? Bariéry? Ani jedno!

Dnes pro vás máme takovou malou sloupkovou terminologii. Ale nebudeme mluvit o sloupcích na plot. Řešit budeme mobilní zahrazovací sloupky, kterým úplně každý říká tak trochu jinak. Rozlouskneme spolu záhadu o tom, jak se těm sloupkům vlastně správně říká.

bariéra

Číst

Ochrana před znečištěním vzduchu

To, že je vzduch náchylný ke znečištění vám snad říkat nemusíte. Neustále slyšíme o tom, jak je na světě čím dál víc nedýchatelno a jak s tím musíme okamžitě něco dělat. To je rozhodně pravda, ale my se budeme zabývat jiným znečištěním vzduchu. A to v průmyslových výrobních budovách.

Číst

Stojany na prospekty - levný způsob propragace

Propagace firmy je nezbytná věc. Jak jinak by se o vás lidé dověděli? Ne každá firma je ale tak velká, aby si mohla dovolit billboardy v centru města nebo obrovské kampaně na internetu. Menší firmy proto zůstávají u klasiky - u stojanů na prospekty.

Číst

Centropa magazín
Svět firemních budov