• Jan Staněk

Světelná reklama upoutá zákazníka již z dálky

Mnoho firem již přišlo na neopomenutelného pomocníka při podnikání, tedy marketing. Jedno slovo skrývá opravdu mnoho funkcí, které jsou nutné k tomu, pokud chceme prezentovat svůj výrobek nebo nápad okolnímu světu. Jelikož je to moderní obor, využívá poslední technologie a zažívá obrovský rozmach. Pokud nejste v tomto odvětví aktivní, neváhejte a obraťte se na odborníky.

Je marketing nutností?

Odpověď zní samozřejmě, že ano, lze. Nicméně nikdo přesně nebude tušit, jestli celý business nedopadne fiaskem. Zkusme se zamyslet nad tímto případem:

„Přijdete za potencionálním klientem a nebudete mít vizitku ani prezentaci své firmy. Své podnikání můžete prezentovat sebe líp, ale lidé zapomínají, a to se může zcela reálně stát, takže Vaše úsilí je zcela marné, jen proto, že si klient například nezapamatuje, jaké nabízíte služby nebo produkty. Jenže, co když přijde druhý den konkurence s totožným produktem nebo službou, ale s tím rozdílem, že konkurent zanechá vizitku a hezkou prezentaci své firmy. Na konec si neodpustím řečnickou otázku, pro koho se rozhodne klient?

Reklama

S marketingem úzce souvisí reklama. Jedná se o proces, kterým jsou hledáni uživatelé zboží, služeb nebo myšlenek prostřednictvím komunikačních médií. Využívají ji zejména obchodní společnosti, ale také neziskové organizace a profesní či sociální organizace.

Pokud se chcete odlišit a zároveň být moderní, jasnou volbou jsou světelné reklamy, které Vám pomohou cílit na nové klienty. LED reklama plní zároveň, jak reklamní, tak informační funkci. Pokud je dobře zvolená může posloužit také jako architektonický prvek. Jak již název napovídá, pro osvětlení reklam jsou použity LED systémy, které se vyznačují nízkou spotřebu elektrické energie a také dlouhou životnost.

Světelná reklama LED

První dojem je vždy důležitý, nejinak tomu je i v případě, když vejde zákazník do vaší prodejny nebo firmy. První dojem ovlivňuje celkový dojem a "touhu" koupit si vaše zboží nebo spolupracovat s firmou. Světelná reklama LED je designovým prvkem, který dotváří a podporuje image značky, respektive firmy.

Druhy světelné reklamy

  1. Světelná trojrozměrná písmena
  2. Podsvícené reklamní LED panely

Výhody světelné reklamy

  • Dlouhá životnost LED modulů
  • Vysoká svítivost
  • Minimální náklady na údržbu
  • Nízká spotřeba elektrické energie

Nejnovější články

  • Polykarbonátové desky na skleník

    U rodinného domu by neměla chybět zahrada, to se shodneme snad všichni. Rozdíl ale bude v tom, co kdo na zahradě chce mít. Jeden dá přednost bazénu, okrasným rostlinám nebo skalce a druhý naopak nedá dopustit na záhony se zeleninou a ovocné stromy. Proč ne! Existuje však řešení v podobě skleníku. V tomto článku si řekneme, kde nám prodají polykarbonát.

    prodej polykarbonátu

    Číst dál...

  • Oplocení firemního pozemku lze řešit plotovými panely

    Pozemek není řádný pozemek, pokud není obehnaný dlouhým a vysokým plotem, který ve své mohutnosti odrazuje každého, kdo by se chtěl jen přiblížit, aby a decentně svým vizuálním vzezřením předchází zranění každého, kdo by plánoval ve své bezhlavosti takový plot přelézt. A takový plot, který je doplněný psem...

    Číst dál...

  • Psí obojky proti štěkání i klíšťatům

    Psí štěkot může být užitečný, mnohem často však dráždí nervy vaše a zejména sousedů. Štěká-li váš pes bez důvodů, je to problém a je nutné jej řešit. Naštěstí existuje řešení, a to speciální obojek proti štěkání.

    obojek proti štěkání

    Číst dál...

  • Kam nainstalovat detektor plynu?

    plyn

    Detektory plynu vám určitě nemusíme představovat do detailů. Plní podobnou funkci jako detektory požáru nebo pohybu – chrání vás a váš majetek před mnohdy nebezpečnými nehodami. Hodně lidí, mezi které možná patříte i vy, už doma takové detektory mají. Dost možná se ale potýkají s problémem že neví, kam takový detektor vlastně nainstalovat. No a od toho tu jsme dnes my.

    Číst dál...

  • Chcete být dobře vidět? Označte si sídlo firmy

    označení sídla firmy

    V současné digitální době bývá marketing mimo virtuální prostředí často podceňován, což je obrovská škoda. Pokud se opravdu chcete dostat do povědomí široké veřejnosti, je nezbytné propojovat online a offline marketing dohromady. Věděli jste, že značnou váhu má i správné označení sídla firmy? V následujících řádcích vám proto prozradíme, jak postupovat.

    Číst dál...

Centropa magazín
Chcete u nás zveřejnit článek? Kontaktujte nás e-mailem Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..