Centropa magazín

Další prvky firemních budov

Vířivka do firemní budovy?

Získat a udržet si kvalifikované a talentované zaměstnance je v době, kdy je nezaměstnanost minimální, poměrně těžkým úkolem. Tradiční benefity se pomalu stávají standardem a třeba takové stravenky zaměstnanci považují pomalu za samozřejmost. To samé platí i mobilních telefonech.

Do popředí se dostávají tzv. sick days - tedy zdravotní volno s náhradou mzdy, možnost práce z domova (tzv. home office) a čím dál více zaměstnanci oceňují možnost dalšího vzdělávání, příspěvky na zlepšení jazykových dovedností a různá školení. Neméně zajímavým jsou také příspěvky na sport či rovnou vyřízení Multisport karty, které oceňují hlavně zaměstnanci vykonávající sedavou práci.

Některé firmy se snaží vybudovat takové pracovní prostředí, které jejich zaměstnanci nebudou chtít opouštět. Typickými příklady jsou Google, Facebook či Dropbox, v jejich budovách tak můžete najít posilovnu, vířivku uvnitř budovy, saunu, park přímo v areálu, obří skluzavku mezi patry, hrací místnosti a mnohé další. V těchto budovách je bezesporu radost pracovat. Je skvělé, že i v českém prostředí můžeme najít firmy, které pracovní prostředí považují za velmi důležitý faktor pro zaměstnance. Minulý rok se do soutěže Zasedačka roku přihlásilo více než 90 firem. Nejlepší pracovní prostředí nabízí například Kiwi nebo Avast.

Nejnovější články z této kategorie

Letištní sloupky? Bariéry? Ani jedno!

Dnes pro vás máme takovou malou sloupkovou terminologii. Ale nebudeme mluvit o sloupcích na plot. Řešit budeme mobilní zahrazovací sloupky, kterým úplně každý říká tak trochu jinak. Rozlouskneme spolu záhadu o tom, jak se těm sloupkům vlastně správně říká.

bariéra

Číst

Ochrana před znečištěním vzduchu

To, že je vzduch náchylný ke znečištění vám snad říkat nemusíte. Neustále slyšíme o tom, jak je na světě čím dál víc nedýchatelno a jak s tím musíme okamžitě něco dělat. To je rozhodně pravda, ale my se budeme zabývat jiným znečištěním vzduchu. A to v průmyslových výrobních budovách.

Číst

Stojany na prospekty - levný způsob propragace

Propagace firmy je nezbytná věc. Jak jinak by se o vás lidé dověděli? Ne každá firma je ale tak velká, aby si mohla dovolit billboardy v centru města nebo obrovské kampaně na internetu. Menší firmy proto zůstávají u klasiky - u stojanů na prospekty.

Číst

Centropa magazín
Svět firemních budov